SPECIALISTA / SPECIALISTKA FINANČNÍHO ODDĚLENÍ

Pracovní náplň
* Zajištění agendy finančního oddělení
* Zpracování finančních podkladů pro interní a externí potřeby společnosti
* Příprava finančních reportů a analýz
* Podpora při tvorbě rozpočtů a finančních plánů
* Komunikace s interními a externími partnery (účetní, auditoři, pojišťovny apod.)
* Správa agendy AML (Compliance)
* Kontrola fakturací

Požadujeme
* SŠ/VŠ vzdělání ekonomického směru
* Min. 4 roky praxe na podobné pozici
* Dobrá znalost účetních a finančních principů
* Velmi dobrá orientace ve finančních výkazech
* Pokročilá znalost MS Excelu podmínkou
* Analytické myšlení a smysl pro detail
* Proaktivní přístup a flexibilita
* Znalost IFRS výhodou
* Znalost angličtiny výhodou

Nabízíme
* Dynamické a přátelské prostředí: Důležitý je výsledek, nikoliv formality.
* Prostor pro seberealizaci: Možnost vnášet své nápady a řešení do projektů.
* Motivační ohodnocení: Fixní plat a kvartální prémie vyplácené v závislosti na plnění cílů, které si s nadřízeným předem nadefinujete.
* Flexibilita: Možnost home office 2x týdně, flexibilní pracovní doba a výběr pracovních nástrojů.
* Benefity: Stravenky, Multisport karta, 5 týdnů dovolené, prémie, zaměstnanecké akcie, vybrané benefity poskytované Veolia Holdingem

Práce na plný úvazek / Zkrácený úvazek
Smlouva na dobu určitou (s možností prodloužení na dobu neurčitou)
Nástup: 1.11.2024

Kariérní formulář

Maximum file size: 516MB

sekce

pro uživatele

Uživatelský portál obsahuje kromě sdílených zkušeností a odpovědí na často kladené otázky i možnost stažení aktuální dokumentace a klientského software.
Přihlásit se